20231216

【歌詞翻譯】So!YoON! (황소윤) - LOVE (a secret visitor) (feat. parkjiyoon)



作詞|So!YoON! (황소윤)


거대한 너의 눈을 바라보는
看著你巨大的雙眼
내 마음은 조용한 거리의 습격처럼 벅찰거야
我的心像安靜的街頭突襲般激昂
두려운 것들을 가득모아
把畏懼的事物聚集過來
내 온몸에 전부 다 쏟아버리고
全數投注於我的全身
I don’t wanna sleep alone tonight
我今晚不想獨自入睡
I don’t wanna sleep alone tonight
我今晚不想獨自入睡
just wait for it
只消等待
just wait for it
只消等待
I don’t belong to you
我並不屬於你
매일 밤 날 찾아오는
每個晚上找上我的你
You are my ghost
是我的鬼魂
You are my fault
是我的錯誤
I get along with you
我和你在一起
매일 밤 내 곁에 오는
每個晚上來到我身邊的你
You are my ghost
是我的鬼魂
You are my fault
是我的錯誤
That is what I want
那是我想要的
The way you wanna stay
是你想停留的方式
화려한 너의 웃음 바라보는
看著你的華麗笑容
내 마음은 우리의 두번째 비밀처럼 벅찬거야
我的心像是我們的第二個秘密般激昂
눈부신 것들을 가득모아
把閃耀的事物聚集過來
내 온몸에 전부 다 쏟아버리고
全數投注於我的全身
I don’t wanna sleep alone tonight
我今晚不想獨自入睡
I don’t wanna sleep alone tonight
我今晚不想獨自入睡
just go for it
就這樣做吧
just waiting for
只消等待
I walk without fear
我無懼地走著
Even if I disappear
即使我消失了
But go for it tonight
但今晚放手一搏
if you can't see me
如果你看不見我
내가 널 보고 있어
我正看望著你
Everybody, Seize on me
各位 請抓緊我
You know how much it literally
你知道實際上有多少
took my eyes by my side
在我身旁鎖定我的目光
I don’t belong to you
我並不屬於你
매일 밤 날 찾아오는
每個晚上找上我的你
You are my ghost
是我的鬼魂
You are my fault
是我的錯誤
I get along with you
我和你在一起
매일 밤 내 곁에 오는
每個晚上來到我身邊的你
You are my ghost
是我的鬼魂
You are my fault
是我的錯誤
That is what I want
那是我想要的
The way you wanna stay
是你想停留的方式

沒有留言:

張貼留言